21. mar. 2012

Posten kom forbi...

... med det fineste og lækreste og længeventede garn.



Jeg har ikke strikket i en hel uge, og abstinenserne kører på højtryk, så der skal for alvor strikkes igennem i dag, jubi! Oj, hvor har jeg bare glædet mig (og der er blevet hoppet op og ned på stuegulvet i ren begejstring). Der er indkøbt garn til pudebetræk, den fineste kjole og et lille hemmeligt moster-projekt. Det skal nok blive godt.

Og mine aller varmeste anbefalinger til Tante Grøn. Det startede ellers noget så uheldigt med, at min ordre forsvandt i deres system, og jeg ikke kunne forstå, hvorfor der ikke skete noget. Jeg sendte en spørgende mail, og kort efter blev jeg ringet op af den sødeste kvinde fra Tante Grøn. Dyb og ægte beklagelse over min forsvundne ordre og generelt en fantastisk god kundeservice. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg bestiller hos dem.


0 kommentarer: