4. nov. 2011

Så kom det endeligt! – næsten altså...

Ja, jeg har efterhånden længe gået og afventet mit eksamensbevis fra Københavns Universitet.

Jeg startede for en del år tilbage. Fulgte forløbet tæt, skrev speciale osv., men flyttede så til nordjylland inden den ene sidste eksamen. Fik fuldtidsjob, hus etc. og den eksamen blev således syltet et godt stykke tid. Seneste eksamensperiode fik jeg dog endeligt sendt den fordømte opgave afsted – og bestod således min allersidste eksamen her i år.

Nu har jeg så gået siden Juni og ventet på beviset. Har også skrevet frem og tilbage med diverse folk fra uni., men jeg syntes at ramme en mur hver eneste gang. Men omsider kom hvad man kunne kalde "del 2" af beviset – delen der refererer til mit tilvalgsfag og således "beviser" at jeg har gennemgået tilvalgsuddannelsen i psykologi. Så mangler vi bare "del 1" der "beviser" at jeg også har bestået hoveddelen, og således har erhvervet mig den famøse titel: Cand. Phil. i filosofi og psykologi. Ja ja, store ord..... jeg er stadig møghamrende godt tilfreds med mit arbejde i produktionen på fabrikken :)

For at fejre denne ankomst vil jeg gerne dele et lille skrift med jer. Jeg skrev det for længe siden til en pakkekalender som min mor fik. Nu får I lov også at dele indsigten angående intet mindre end meningen med livet!


– men betragt jer selv advaret: det er tung læsning og pænt meningsløst...

N.b. I første omgang ligger det herinde som billeder. Jeg vil forsøge at finde en bedre metode, men indtil videre er det ikke lykkedes mig. Så undskyld at det ser lidt rodet ud og fylder en del..









0 kommentarer: