14. okt. 2011

Laaaaang weeeeekeeeeend – wup wup!

Jæih, så blev det satanéme weekend – og så er det en forlænget en af slagsen!

Ja ja, jeg ved godt der er mange derude der har en hel ferie foran sig, men jeg er nu godt tilfreds med den forlængede weekend (det er vel bedre end intet.. ik´sandt?!).

Jeg kunne godt tænke mig at fejre denne herlige weekend med jer derude. Det vil jeg gøre ved at "give et par hyggelige numre". Begge er af genren indie-pop-folk-rock-singer/songwriter agtig musik.. så kan I selv regne ud hvad det vil sige.. I får den første her fordi den ikke bare er knaldhamrenes god, men fordi den tillige er festlig på en meget stille og rolig måde (i weekendens ånd).... Vi har at gøre med Mumford & Sons med nummeret "The Cave".



Den næste kommer fra bandet Blind Pilot. Denne er til ære for den nylige udgivelse de er kommet med – albummet "We Are The Tide". Der er endnu ikke dukket nogle officielle videoer op af sange fra det nye album, så jeg vil tillade mig at støve et af deres "ældre" af og spille det for jer. Nummeret, "Go On, Say It", er simpelthent for smukt og genialt – og videoen er tillige et lille mesterværk. Enjoy!



Hav en rigtig meget fantastisk fredag derude!

0 kommentarer: